Words floating in sound。
please hate me
Monday, March 17, 2014 1:51 AM
too weird for you~ | via Tumblr 




Hello semua. Laptop aku kan dah baik hiks jadi bolehlah aku update blog selalu.


I wish I could love you
I wish you would love me


I'm so into those lyrics right now. Lyric itu relate sangat. And yeah, lots of bad things happened today. But it's okay.... I whispered to myself " you are a strong girl. Everything will be okay. Okay ?" and yeahhh. I really need someone right now. But dang, you're not here. Not even here.

 Dulu kau ada, sekarang dah tak ada, aku nak cerita kat siapa sekarang. Seksa sangat simpan semua dalam diri tahu. Cepatlah balik. Aku rindu sangat kat kau. Rindu sangat. Tahu tak?

Setiap hari tanpa kau macam bulan tanpa bintang. Macam bunga tanpa kelopak. Macam rumah tanpa bumbung. Macam ayam tanpa mayonis. Macam ikan yu tanpa sirip. 

Tapi aku tahu, life must go on. Walaupun pergi sekolah tanpa kau seperti air milo tanpa gula ehe kau kan semangat juara tapi mungkin dengan tiadanya gula, ia akan mencegah aku daripada kencing manis.

Ehehe bai.

p/s: aku tak akan balas mesej sesiapa kecuali kalau benda penting. You know, I need some privacy and more time and congratulations my queens for winning. I'm so proud of you




You can't steal anyone from anybody, they were already prepared to leave, you're just the excuse. - iLiketoquote.com




Au revoir