Words floating in sound。
Hola 2014
Monday, December 30, 2013 1:54 AM
bw | via Tumblr


Hola guiseeee
Ehe sorry lama tak update.

Busy ? Well kind of. Semalam baru balik dari kampung. My grandpa treat me bbq sebab dapat 8A. Okay, kepada yang bertanya, dah tahu kan berapa.


Dan aktiviti selebihnya dekat kampung itu rahsia eh ehe. Saya memohon maaf sepuluh jari kepada semua yang baca blog ini, kawan-kawan, semua lah kalau ada salah ke tak ada salah ke sebab ............... tahun depan dah 2014. Guysss, dah tahun baru. Tahun baru azam pun baru lah kan ? Umur pun baru ehe. Azam aku tahun depan antaranya untuk menjadi lebih baik dan lebih baik. 


Fresh start. :)

Aku rasa aku nak buat blogskin baru, mungkin ... sebelum 2014. Kepada darjah 1 tahun depan, selamat bersekolah. Ahhh mesti comel - comel kan diaorang lepas itu dengan beg roda diaorang yang saiznya lebih besar daripada badan diaorang, comel kannn. Selamat bersekolah juga kepada semua yang masih bersekolah termasuk aku juga. Semoga tahun depan menjadi lebih baik kepada kita semua. 



"2014 is going to be better"

Au revoir