Words floating in sound。
tell me your name
Wednesday, February 26, 2014 2:22 AM
. | via Tumblr



Hello semua. Ha Ha Ha Ha 

Ha

Jangan tanya aku kenapa aku post hari ini lol. Aku tahu hari ini bukan hari sabtu ha. ha. ha. ok stahp. Aku letak gambar itu sebab aku suka ._. dia ada spike. So orang tak boleh sentuh aku ha. 


Semalam, aku bersihkan diri aku, otak aku, aku maafkan semua orang... Aku cuba berubah menjadi lebih baik. Aku harap aku dah dapat naik satu tangga lagi dalam kehidupan ini dan aku nak minta maaf dekat semua orang :]

Aku ikhlas ............. maafkan korang semua, Jujur, lepas Yuha pergi, aku sensitif sangat. Tengok cerita shin chan aku boleh nangis. Aku tak nak. Tapi, hati aku yang menangis. Air mata tiba-tiba mengalir. Aku tak nak. Tapi aku tak sanggup tahan. 

"Fragile". Kesimpulannya. 

Sekarang aku dah sedar. Sikit. 

Perit. Kalau orang yang kau sayang tiba-tiba tinggalkan kau. Perit. Sangat. 


Kepada sesiapa yang kawan baik dia meninggalkan dia. Kita sama. Kena teruskan hidup, okay. Jangan putus asa. Setiap pagi, aku cakap macam itu dekat diri aku. Mungkin ini dugaan. Eh kejap, kenapa sedih-sedih ini? Bulan 3 nanti kan cuti sekolah. Rilek lah ha. ha. ha. 


p/s: kepada kawan aku yang baca post ini, aku minta maaf ye kalau ada terkasar bahasa ke, terpedulikan korang ke. ter ter semua lah eh ehe. Insyaallah, aku akan beransur pulih. Maafkan aku eh. 



pinkheartsandsparkledreams.tumblr.com



Au revoir