Words floating in sound。
Stuck in the friend zone again and again
Friday, April 11, 2014 7:42 PM
you make me wanna scream, at the top o | via Tumblr




Hello everyoneeee !
It's Saturday and .......................
I'm here to write something for you.

Typical conversation: 

Super excited : Hey babe, I miss you so much. Can we meet? This Satuday maybe. Gosh, I really want to meet you. We have so many things to talk to. bla bla bla bla
bla.
bla.
bla.

Not excited: K


I know how you feel. Ayah aku selalu buat macam ni T_T  taip panjang gila lepas itu jawab okay je. 

Bulan ini, banyak kali aku kena tanya "dah ada someone special eh? I just ............ WHAT ? aku salah dengar ke apa. Kena tanya dengan budak junior pula tu. Aku macam "muka aku ada tulis ke benda itu?"

Tapi bila dah banyak kali kena. Baru aku faham. Kalau muka macam ini, macam ini, perangai macam ini, macam ini, diaorang akan label orang itu dah ada someone special. 

Sebenarnya tak perlu kot label macam itu.  Tak semestinya bila orang itu cakap dengan lelaki, itu bf dia dan tak semestinya kalau dia jalan dengan lelaki, itu bf dia. Mungkin abang dia, adik dia, kawan, saudara, jiran. Aku tahu "first impression" itu penting tapi kalau semua orang fikir macam itu, tak kenal tapi dah label, lepas itu, dia cerita dekat kawan dia, kawan dia cerita kat kawan lain, lepas itu ........................... BOOM.


Semua dah labelkan dia macam itu. 


"They'll judge you anyway"


............ lepas ini, kalau tak kenal betul-betul, jangan main cakap je eh. Tapi, ada sesetengah orang memang hobi dia suka 'judge orang'. Ignore the haters because somebody love you.



Be Happy | via Tumblr




Adios