Words floating in sound。
but mommm
Friday, April 4, 2014 10:40 PM
Black | via Tumblr 




Hello everyoneeeeeee. It's Hannah. 
It's Saturday again. Weee. Okay so ................................ yeah, that's it. Bye.


Lol, okay. Actually I have a lot of things to type in my mind. But, I don't know where to start. We'll talk about school and food okay. So, in school. (yela yela bahasa melayu), aku masuk choral speaking. (whaaaaaaaaaaat!) yea aku masuk lol kenapa. Banyak kali juga aku kena tegur dengan cikgu, rasa macam nak nangis, siapa suruh manja sangat eee tapi tak nangis pun, buktinya aku masuk lagi choral. Sekolah kitaorang dapat no. 4 beza 3 markah dengan no.3. Aku tak sedih sangat tapi 

... bila tengok semua orang support, cikgu last minute bagi guide, tiba-tiba rasa sebak. Sepatutnya, kita boleh buat lagi bagus. Sebab tak gedik. Bila ingat diaorang kata " tak apa korang boleh, jangan nervous. Relax ", "Ala, diaorang sebut tu tak jelas pun" "cikgu tahu kamu boleh" "buat betul-betul". Kata-kata itu yang buat aku rasa .........................  bersalah sangat. Muka diaorang yang betul-betul mengharap. 


p/s: Yuha dan Farzana, HAPPY BIRTHDAY BABY. I LOVE YOU. HB semua yang birthday dia bulan 4.

"134 million chickens are eaten every day" 
idk if you are eating chicken right now ..... OH ARE YOU EATING THAT lol .


"Hi, I like you. Can I be with you"
 "I don't think I like you"
"APRIL FOOL"

-___- stop. You make me want to kill you ........... in my mind.


I'm in love with 5sos ..................................... why did you do this to me ಥ_ಥ


hahah | via Tumblr 



Au revoir