Words floating in sound。
I'm sad and hurt.
Saturday, May 24, 2014 4:13 AM
I hope sooo. 💔 



"Kau sibuk nak gembirakan orang lain, tapi tak sedar yang diri kau sendiri terluka dan perlukan dorongan orang lain"

"Orang yang nampak gembira sebenarnya dia lah yang paling sedih"

"Sebab dia tak nak kau sedih macam dia sebab itu dia tak tunjukkan kesedihan dia"

---


Eh eh apa ini ? ahaha hai semua orang. 


Sebenarnya aku kagum dengan orang yang famous, yang ada ramai haters, tapi diaorang masih boleh gembira lagi. Kagum sangat. Bayangkan dalam 10 surat, 9 surat itu semua surat yang bagi sokongan, tapi ada 1 surat yang kata dia tak suka kau bla bla. 

Mesti rasa down kan walaupun 1 je surat yang macam itu. 
Contoh :

"100 people said you're beautiful but this one people said you're ugly."


Sampai mati kau ingat kan.


Kawan aku pernah cakap "kau jangan senang terpedaya dengan muka baik seseorang"

"People sucks"

Sebab semenjak aku dah berubah, aku dah tak nak jadi judgemental, tapi bila kawan aku cakap macam itu ............, aku terkedu. Aku hilang arah sekejap. Aku tak tahu nak buat apa. Lepas itu, aku cakap dekat diri aku "biar jelah, aku nak anggap semua orang baik" 

Setiap orang dilahirkan baik. Kenapa mesti nak fikir macam itu. Maaf kalau ada orang terasa. Cuma aku lebih selesa jadi diri "aku".


Selamat bercuti semua orang. Jangan terasa dengan entry kali ini please. 

Embedded image permalink





Adios