Words floating in sound。
Dayre
Monday, November 11, 2013 9:30 PM
Lol luhan. omg ahaha

Hello guise c; 
I don't know what to do \o/ So, I decided to post something and yeah that above pics is luhan in running man. So, that's how 'manly' guy get shocked huh /facepalming/ you should watch exo on running man lol but you have to wait next week for eps 172 because there will be a continued part. One week more /sigh/ 

Actually, aku nak promote acc yang aku buat hari ini ahaha. Nampak tak tajuk atas itu ? "Dayre" yea, dayre itu sebenarnya app untuk android dan iphone. Aku pun baru tahu sebab stalk instagram keknis (hanis zalikha) app ini macam instagram, diary, macam twitter pun ada. 




Itu yang sempat aku p/s, nampak besar sebab p/s dari laptop ._. dan aku tak tahu nak follow siapa sebab app ini app baru ._. jadi, kalau korang nak follow, silakan dan app ini tak akan membuat korang stress sebab korang tak akan diganggu dengan gambar atau kata - kata lol. Korang boleh post apa - je setiap masa, setiap saat dan boleh melihat newsfeed dekat home. Satu lagi kelebihan, dia ada sticker comel - comel c; jadi kehidupan anda akan dipenuhi dengan kegembiraan ahaha dan kita boleh like atau share post orang itu kalau kita suka. Aku akan beritahu serba sedikit cara - cara nak sign up. 

Nanti bila korang dah install app ini dekat appstore, korang kena sign up dengan mengisi email dan tetapkan password. Ohh dan korang boleh log in dengan facebook. Lepas dah sign up or log in, kena verify email dulu, jadi silalah guna email yang selalu digunakan dan ingat password dia apa. Lepas dah verify email, wala, you're done, post jelah apa - apa. No one will disturb. One more, oleh kerana ini app khas untuk mobile. So, korang hanya boleh post menggunakan mobile tapi masih boleh log masuk dekat web. Apa lagi eh ._. itu jelah kot, dan lagi satu, jangan lupa follow hehe c; nanti aku letak link dekat navi okay c;

"quick. he's coming, act normal"

Adios