Words floating in sound。
Mama
Thursday, November 21, 2013 7:27 PM
Facebook


Assalamualaikum semua
semoga anda semua sihat-sihat belaka lol okay intro macam apa. 

Hari ini ada MAMA, excited tak ? ahaha. Semalam aku beli banyak chocolate ehe nak jadikan snek. Tutup cerita ini. 

Stop acting like you’re so comfortable because you and I, we’re still strangers

Aku rasa aku buat satu kesalahan besar haih,  aku block seseorang dekat wechat ._. aku tak tahu lah dia anggap aku ni apa, aku rasa dia anggap aku macam "toy" dia, aku terlalu baik dekat kau, aku senang sangat maafkan orang, tapi kalau selalu buat hati aku terluka, jangan expect aku akan sentiasa maafkan. Aku tak kisah kau balas lambat ke apa ke, tapi perbuatan "itu" sangat menyedihkan aku dan yes, aku dah maafkan kau, but still we're still strangers. I used to treat you as my friend, but now, the feelings are gone. Aku pernah tanya kawan kau, "blabla" itu selalu buat macam itu ke? dia jawab: yup, dia memang macam itu, suka tipu orang.

I think you should really change yourself, cukuplah kau mempermainkan orang. Kau tak sedar ke, walau sedikit penipuan kau buat, kesan dia amat besar. Aku pun salah sebab terlalu percaya. Aku ingat kau dah berubah. Tipu, kau sama je.

Tapi still aku akan doakan kau supaya kau akan berubah suatu hari nanti :)


p/s: excited nak tengok mama OuO


If our love ceases to be that is the end of my world for me"


Adios~