Words floating in sound。
Camp
Sunday, December 8, 2013 7:59 PM
love no Tumblr


Assalamualaikum!
Selamat tengah hari kepada anda semua cehh ahaha, aku baru balik dari camp. Penat gila, serius, baru balik semalam. Sampai rumah terus landing ahaha. Kaki sakit, bahu sakit tapi best ehe sebab camp itu lebih kepada aktiviti outdoor. Balik dorm sebab nak mandi dengan tukar baju je yang lain semua keluar. Pergi hutan, mendaki bukit, mandi sungai, berendam dalam air panas, flying fox dan kena meredah lumpur.

Yang paling best waktu pergi dekat gua komunis. Best masuk gua itu, 4 jam pergi balik, penat tapi best. Worth it. Dan nak tahu tak, aku jadi ketua kumpulan, kena berdepan dengan michrophone etc. First time jadi en, eh tak ada lah first time jadi ketua, cuma ........... kali ini tak ada pembantu kalau dulu adalah kan, kena handle diaorang, pastikan semua ada, kena ikut rentak diaorang, yelah setiap orang lain - lain, so memang kena jaga cara cakap dan cara layan.

Ehe tapi kumpulan aku sporting ehe. Diaorang semua friendly cuma aku takut lah nak keluarkan perangai gila - gila aku ._. sebab semua lagi muda ehe.Walaupun ada game yang kita tak berapa nak menonjol, tapi kita still buat kan :-) at least semua orang berusaha to win. I'll miss you guys and don't forget me eh, nah post kali ini khas untuk korang yang sporting ehe akak bangga cehh akak. Akak pun nak minta maaf kalau ada buat salah, tersinggung ke termarah ke, sorry eh c: dan nak terima kasih juga dekat semua dekat situ :-)


 "but baby running after you is like chasing the clouds -story of my life"


Adios~