Words floating in sound。
hate you
Sunday, January 12, 2014 3:57 AM
Heart on Cheek




Hello guise c: 
Yup sepatutnya hari ini post mengenai benda lain, benda yang memberi manfaat dan sebagainya tapi aku rasa macam nak bercerita eheh. 

"Hate you" tajuk kali ini. No reason. Rasa macam nak letak. Korang tahu kan perempuan, ada masa gembira, ada masa sedih, tapi walaupun diaorang sedih, senyuman pasti akan terukir di bibir mereka. Samalah macam aku, perempuan. Cepat sensitif. Act macam cool outside tapi dalam tiada siapa yang tahu. Nak kata aku sedih, tak. Nak kata aku gembira pun tak. Aku tak tahu apa aku rasa. 

Mungkin bukan aku seorang je kot yang rasa macam ini. Kadang - kadang rasa macam nak berdiri dekat tepi laut. Rasa tenang je. Aku rasa macam aku rindu seseorang, tapi tak tahu siapa, mungkin nenek aku, mungkin. 


"I fall in love with his souls" 



This page is in Bahasa Malaysia - Rindu nak buat macam ini heh




Au revoir