Words floating in sound。
random (3)
Wednesday, January 8, 2014 2:12 AM
take me with you | via Tumblr


Holla guyssss ~
Yes aku tahu, aku post terlebih awal, ehe alang-alang edit blog tadi, kepada kanak - kanak sekalian yang sedang membaca blog ini, saya telah menukar kepada tema "cute" kembali. Yeayyy. Mesti korang macam "apa kena dengan dia ini" ahaha aku boring. Aku dah interview senior-senior aku, diaorang kata diaorang memang tak suka waktu jadi form 4 ini. 

Tapi bila form 5 nanti, diaorang akan rasa sayang nak meninggalkan sekolah, sebak semua ada. Mungkin itulah yang aku rasa sekarang ._. aku tak suka sangat jadi form 4 ._. ohh aku masuk kelas 4 Sains 1, okay ...... ada 50 orang dalam kelas itu, ada kawan baik yang dah tak sama kelas TT sobs diaorang masuk 4 Sains 3. Dekat 4 sains 1 itu semua orang macam tak sabar nak keluar, nak pergi asrama, sama lah macam aku ._. ohh aku lupa, nanti kalau aku pergi asrama macam mana aku nak update ?, jangan risau ye kanak-kanak sekalian, setiap perkara boleh diselesaikan. Maafkan aku panggil korang semua kanak-kanak ehe.

Aku tahu mesti ada "budak kecil" itu baca kan ? heh tak sangka dia stalker blog ini ehe. Hai budak kecil ;u;
kejap .... kenapa dengan aku ini ........  oh okay lah, aku dah form 4, tak boleh main-main sangat dah. Bagi semua yang pbsmr tahun ini, semoga berjaya okay :) Oklah, nanti kalau ada masa, aku post lagi. Maafkan perangai pelik yang terjadi pada hari ini dan maafkan semua salah saya jika ada tersalah atau terkasar bahasa kepada anda semua.


p/s : aku nak letak lagu, tapi aku tak tahu lagu apa yang best? boleh recommend kan c: 


Tumblr



Adios